donderdag 20 september 2012

Boekenleggers


Vandaag moest mijn woordenboek Frans-Engels uit 1902 eraan geloven, tja, ik koop het niet om in de kast te zetten maar om het te gebruiken. Deze uilen staan er prima bij ;-) 


De vlinders mochten op de inleiding en de spellingsregels van het woordenboekje, het is een klein boekje maar zoooo dik !


De eiffeltorens mochten op restjes cardstock en ook nog een boekenlegger gemaakt van een gekregen verjaardagskaart, mijn moeder zoekt ze altijd uit op recyclebaarheid :-) 



Ik heb van de week een schattig porseleinen popje gekregen van 10 cm groot met schattige gebreide en gehaakte kleertjes aan, zo mooi gemaakt, ik blijf er naar kijken ! 



Het is een piepklein popje en ze heeft ook zo'n schattig broekje aan:


En nog een klein notitieblokje gemaakt met een lief vogeltje:


Aanstaande zaterdag staan Willy en ik op de laatste Huis- en Tuinmarkt van dit jaar, dat wordt weer inpakken morgen ! Ik wens jullie alvast een prettig weekend !!!

19 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Tjonge wat een leuk spul heb je weer allemaal gemaakt. Hoe kom je toch aan al die prachtige afbeeldingen?
Dat replica porceleinen popje is schattig.
Veel succes op de beurs, goede verkopen gewenst!

groetjes van Ank

sabine zei

Oh wat heb je weer leuke dingen gemaakt zeg. Ik ben daar wel eens jaloers op. Heel veel succes op de beurs. Liefs Sabine

Dom Rozalii zei

Piękne zakładki, najbardziej podobają mi się te z motylami.
Lalka jest super, ma ciepłe szorty na zimę:))))
Pozdrawiam serdecznie!

Marjanne zei

Super mooie boekenleggers! en dat popje, wat schattig!

Thea zei

Oh dat popje, wat een scheetje! En de boekenleggers zijn ook stuk voor stuk weer prachtig. Ik heb er zelf inmiddels ook een paar gemaakt, maar ze zijn nog niet helemaal af en ik het stiekum bij jou gespiekt maar dat zal ik zeker vermelden als ik ze op mijn blog zetten. Zo leuk om te maken en te geven en snel klaar.
Veel plezier op jullie beurs!

Fijn weekend alvast.
Groetjes Thea

Daphne zei

Kijk eens aan, een echte serie!!
Mooi hoor, ik vind ze stuk voor stuk een plaatje.
Succes op de maarkt en jij ook een prettig weekend.
Groetjes, Daphne

Willy's creations zei

Wow wat veel en wat zijn ze mooi..de boekenleggers...het popje is enig.
Hoop ze zaterdag in het echt te zien.

Groetjes,Willy

Amanda zei

oooohw heerlijke boekenleggers, zo romantisch met een cursus engels er bij *(dus ook efficient) je popje is schattig en dat onderbroekje.....geweldig.

veel plezier zaterdag, ik hoop dat de zon voor jullie schijnt.

liefs Amanda

Pleuntje zei

succes op de markt, waar je vast al je mooie boekenleggers gaat verkopen. Het wordt in ieder geval lekker marktweer. X

Annemiek zei

Wat een prachtige boekenleggers. Dat wordt vast een succes.

Shirley zei

Super leuke boekenleggers! Zeker de moeite waard om ook 'ns te maken..
Groetjes, Shirley

Joke zei

Caroline, je boekenleggers zijn weer prachtig. Mooi voor op de markt op de Dreef morgen! Ik heb het woordenboek in het echt gezien dus je kunt er nog honderden maken hahahaha. Handig zo'n moeder die recyclebare kaarten geeft, daar kun je wat mee ;-). Je porseleinen popje is echt schattig net zoals de gehaakte kleertjes. Ik zie het er nog van komen dat je moeder nog een setje gaat maken. Succes morgen, misschien wip ik nog even langs bij je.

Riet zei

Wat een schitterende creaties Caroline.

Liefs Riet.

Wybrich zei

leuk allemaal weer!
een gezellige dag morgen op de markt!

M@rjan zei

Goed idee, erg mooie creaties zie ik weer! Succes morgen jullie!

tanja zei

mooie dingen heb je weer gemaakt ene hoop dat je goed verkocht heb o de dreef met willy samen,je porseleinen popje is echt schattig
doeiii tanja

ghanya zei

Jeetje Caroline wat mooi weer allemaal!

idémakeriet zei

Hihi ja bij mij zijn die oude boeken ook niet veilig.
Wat mooi zijn die boekenleggers geworden zeg, die met die vlinders vindt ik helemaal geweldig.
Liefs gerda

Shirley zei

Hoi Caroline,
Ik heb de boekenleggers met mijn nichtje gemaakt, ze op mijn blog gezet en naar jouw site gelinkt ('t was tenslotte jouw idee)!
Thanks voor 't leuke idee.
Groetjes, Shirley