vrijdag 6 juli 2012

Zeepjes




Ik heb weer een aantal zeepjes ingepakt, grote en kleintjes, met papier en in haakwerk, het blijft leuk om te doen ! En de voorraad moet natuurlijk op peil gehouden worden ;-)


Bijna 2 meter hoog is mijn Campanula lactiflora "Loddon Anna" ! Terugknippen in het voorjaar als je hem niet zo hoog wil hebben maar ik heb hem aan de schutting vastgebonden, lekker laten groeien, hij bloeit maanden !!! 


Theedoeken en pannenlappen bij Ikea gekocht, ik heb er ook nog bijpassende servetten bij :-) Ik wens iedereen een prettig weekend !

11 opmerkingen:

anneke's creaties zei

wat heb je toch weer schitterende zeepjes verpakking gemaakt
ik vind dat altijd zo leuk staan
en het ruikt ook nog eens erg lekker
ja super hoor

groetjes anneke

Kom Achterom zei

Wat zijn ze weer super schattig! die gehaakte vind ik zooo lief!!
fijne dag
Yolanda

Pierelantijntjes zei

de zeepjes zijn weer superlief om te zien Caroline, en wat hebben ze weer leuke dingen bij Ikea!
Ik wens je een heel fijn zonnig weekend.
liefs Ester

It's me zei

Leuk hoor de zeepjes en de servetten zijn ook gaaf !!...fijn weekend...liefs Ria...xxx..

Leny Hempen zei

Wat leuk de zeepjes Caroline.
En wat zal dat lekker ruiken.
Echt leuk gedaan.
Heb een fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Willy's creations zei

Wat een mooie zeepjes weer..wat zou dat lekker ruiken op de dreef....leuke pannenlappen ...enig!

Groetjes,Willy

Riet zei

Wowww Caroline,wat is dit allemaal schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Kaartenkraam zei

Het ziet er weer prachtig uit en dat ruiken zal ook wel goed zitten ;0) De Ikea aankopen vind ik ook meer dan mooi! Wat is dat trouwens een schitterende Campanula in jouw tuin! Ben ik heel brutaal als ik om wat zaad ervan vraag? Ik heb zelf al verschillende soorten in de tuin staan maar deze kende ik nog niet. Misschien kunnen we zaad ruilen?

groetjes van Ank

tanja zei

leuk zeepjes zo ingepakt ben met je hartjes van cards en more bezig , als zat ben haha ..........heb je kans dat ik aan klop voor patroontje(eventueel ruilen tegen mijn eigen gehaakt bloemen ) kan ik in goed gebruiken sta van winter in brocante winkeltje hihi...,e je campanula wowuw heb je mm al lang staan heb ook zoiets wittigs pas gezet hier maar is nog kleintje hihi .......morgen fff neuzen welke het is doeiiiiiiiiiiiitanja zeeland

Sylvia zei

Liebe Caroline,

vielen Dank für deinen Besuch auf meinem Blog und deine lieben Zeilen!
Dank dir auch für deinen Link! Ich habe mich sehr darüber gefreut!

Die Seifenpäckchen sehen wunderschön aus in deiner Verpackung!

Liebe Grüße Sylvia

Dom Rozalii zei

Witaj!
Lubie do Ciebie zagląać, Twoje prace są super, urocze prezenty.
Zapraszam w odwiedziny do Domu Rozalii :)