dinsdag 31 juli 2012

Hard aan het werk !



Het zal je maar gebeuren, alle zeepjes verkocht ! Wat een schitterende dag hadden Willy en ik afgelopen zaterdag op de Dreef, niet te heet, niet te koud, droog en veel kooplustige mensen ! 


Maar nu moet ik hard aan de slag om een nieuwe voorraad te maken, geen straf hoor, hartstikke leuk om te doen en de eerste zijn alweer af !



Dit zijn hele kleine gastenzeepjes, ze ruiken zo lekker ! De grote zepen liggen al klaar, daar ga ik nu mee aan de slag dus wordt vervolgd ...


Even mijn emaille vergiet showen, staat zo leuk leuk op tafel buiten !



10 opmerkingen:

anneke's creaties zei

woh wat fijn hè dat jullie zo goed hebben verkocht,
maar ja je hebt dan ook hele mooie vintage spulletjes bij je
daar komen ze toch op af
en het is echt geen straf om weer lekker aan de slag te gaan
daar doe je het uiteindelijk voor.

groetjes anneke

Willy's creations zei

Ohh je zeepjes zijn weer beeldig..wat leuk zeg de rotsplantjes in een oude vergiet...enig!

Groetjes,Willy

Riet zei

Wowww wat schitterend gemaakt Caroline.
De bovenste 2 steken er met kop en schouder boven uit.

Liefs Riet.

Irene zei

Super Caroline maar verbazen doet het me niet, ze ruiken lekker en zien er zo gaaf uit...wie wil dat nu niet!! Jammer dat ik aan de andere kant van het land woon, zou het graag eens allemaal in het echt bewonderen!!!

Liefs, Irene

Amanda zei

Heerlijk hoor dat jullie zo goed verkocht hebben, des te meer reden om weer aan de slag te gaan en als ik de zeepjes zo weer zie, ben je ze weer zo kwijt, wat ziet het er weer mooi uit, en je vergiet staat prachtig.

liefs Amanda

M@rjan zei

Ik las het al bij Willy, wat leuk voor jullie! De zeepjes zijn ook beauties! Net als je vergiet met plantjes.

Wybrich zei

prachtige zeepjes in een gehaakt jasje!
en je vergiet met plantjes.....gewoon leuk.
fijn dat jullie zo goed verkocht hebben, kun je weer aan de slag voor het volgende!

Maia zei

Ik las het al bij Willy, die zeepjes heb je volgens mij veel te goedkoop verkocht haha....goed zeg allemaal op!
De nieuwe lading begint ook weer super met die mooie oude plaatjes.
Mooi zeg dat vergiet met de vetplantjes, nooit aan gedacht die zo te gebruiken.
Fijn weekend
Groetjes Maia

Kaartenkraam zei

Geweldig dat je zo goed verkocht hebt, je zeepjes zien er beeldig uit.
Je vergiet met vetplanten is een plaatje!

groetjes van Ank

WIEN-ART zei

Hai Caroline,
Je bent weer heerlijk productief bezig geweest en dat heeft zijn vruchten afgeworpen.
Jij bent ook weer bezig geweest met jouw lay-out, leuk hoor. En ik zie dat jij inmiddels ook actief bent op Pinterest, echt gaaf! Ben bijna jaloers. Kijk alleen even goed naar de schrijfwijze op jouw tabblad... Volgens mij staat de r niet goed.
Succes maar weer en tot horens/ kijks.
Liefs , Corine