zondag 21 augustus 2011

Zonnige zondag !



Ik ben druk met mijn huis ontruimen, de schilder komt morgen weer een poging wagen om mijn muren en plafond te schilderen, vorige keer is het niet goed gegaan, het was wit maar daar was alles mee gezegd, strepen en vlekken had ik niet om gevraagd, ik heb er natuurlijk helemaal geen zin in, ben hartstikke druk bezig om de kraam van aanstaande zaterdag vol te krijgen :-) Dan sta ik met Willy op de Huis- en Tuinmarkt op de Dreef in Haarlem, nog even reclame maken, kom allen gezellig langs !!!


Dit leuke rekje voor op de kraam heb ik gekregen van Joke, gelijk maar volgehangen met labels !


10 opmerkingen:

Fia zei

Ohhhhh wat een leuke spulletjes allemaal het rekje zal veel aandacht trekken succes met de verkoop!

Groetjes Fia

Irene zei

Balen dat ik helemaal in Groningen zit en niet even naar Haarlem kan, zou het echt super leuk vindne om jou en je spulletjes in het echt te zien.
Sterkte met het leegruimen en ik duim dat de schilder deze keer wel doet waarvoor hij is ingehuurd!!!!!

Groetjes, Irene

Willy's creations zei

Dat ziet er heel mooi...wat aardig van Joke een rekje...volgens mij had ik die ook gezien bij Blokker...begon ik ook te bietsen...maar niet voor elkaar gekregen..haha...neem ook mijn kerstboom rekje mee..lol...alleen wat ga ik daaraan hangen..???...ga ik even overdenken.

Groetjes,Willy

arjette zei

Dat is zeker balen... jammer dat het niet in één keer goed kan hè... allemaal dubbel werk, daar zit je natuurlijk helemaal niet op te wachten!!! Mooie spulletjes heb je voor de markt gemaakt, heel veel succes en veel plezier!!!

gr. arjette.

Kaartenkraam zei

Ik voel met je mee aangaande de schilderellende, sterkte ermee en hopelijk komt het nu wel goed!
Het rekje met labels vind ik er weer super uitzien net als al je andere mooie creaties!

groetjes van Ank

Ellen zei

Hallo Caroline,

Wat heb je een geweldig Blog zeg, kijk mijn ogen uit naar de prachtige creaties.

Kom snel weer even buurten hoor;-).

Groetjes,
Ellen

Pierelantijntjes zei

Kan me goed voorstellen dat je niet op de schilder zit te wachten, maar ja, soms moet dat inderdaad. Zeker als het niet goed gegaan is...
Wat heb je toch prachtige spulletjes! Handig ook dat rekje voor die labels.
Fijne week en succes met alle voorbereidingen,
liefs Ester

Leny Hempen zei

Hoi Caroline

Wat een leuke spulletjes.
Meid heel veel succes met de schilder.
Hou zijn werk in de gaten.
Laat hem goed werk leveren.


Gr Leny Hempen

Maia zei

Schitterend gemaakt zeg! Die labels voor je kraampje ook prachtig.
Ben eindelijk even aan het bij lezen op je blog wat een prachtige blokjes, waxinelichtjes en doosjes heb je gemaakt zeg!
Leuk om te bekijken!
Lieve groetjes maia

Margo zei

Jeetje wat vervelend dat het de eerste keer zo lelijk is geworden! Ik kan me voorstellen dat je daar niet echt vrolijk van werd. Wat voor soort verf is er destijds gebruikt weet je dat toevallig? Ik las hier namelijk een handig artikel over soorten verf die geschikt zijn voor een bepaalde ondergrond of effect: http://www.schilder-weetjes.nl/informatie/soorten/verfsoorten.html.
Misschien heb je er iets aan!