maandag 24 mei 2010

Houten hart, zeep en schelpen ...


Gisteren op het strand samen met mijn dochter schelpen gezocht met een gat erin, ik wilde een zeepketting maken met schelpen en het is heel wat anders geworden, de schelpen hangen eraan en de zeep ook maar veel leuker zo met het hart erachter ipv zo'n lange slinger. Gouden tip trouwens om een gat met een houtboortje in de zeep te maken ! Ging perfect, halverwege via de andere kant boren (gewoon met de hand hoor, niet met een enge boormachine).

10 opmerkingen:

Cards by Jol zei

Dat ziet er mooi uit, het hart erachter maakt het echt af.

Groetjes Jolande

Jan zei

very pretty!

marina zei

Hoi Caroline

ziet er prachtig uit

groetjes Marina

It's me zei

Wat mooi gedaan Caroline !! geweldig !! heb je er maar 1 gemaakt !!!??????? hahahahhahahhah!!! lol lol lol........fijne dag meid ! groetjes Ria...

Willy's creations zei

Ziet er beeldig uit.

Groetjes,Willy

Saskia zei

Prachtig!!!

... en steeds een zonnig moment!!

Saskia :)

Ans zei

Volgens mij heb je een gezellig weekend achter de rug met alleen maar leuke dingen. En het ziet er allemaal hartstikke mooi uit hoor.
Groetjes Ans

Riet zei

Prachtig gemaakt Caroline.

Liefs Riet.

Kom Achterom zei

Wat mooi zeg dat hart met schelpen!!
En wat een leuke site heb je!
Ik ga je volgen hoor!!
Zie zoveel leuke en vooral lekkere dingen! hihi
Ik wens je een fijne avond en als je zin hebt kom ook een bij mij achterom
Yolanda

Loes zei

wat een mooi zeep-schelpen-hart heb je gemaakt !! zo te zien aan de berg schelpen, volgen er nog meer creaties met schelpen ???? ben benieuwd :-)